Vil du ta bedriftens sosiale kanaler til nye høyder? Skal du begynne i en ny stilling som gir deg ansvar for sosiale medier? Eller går du med en drøm om å jobbe med sosiale medier for en bedrift? Da er dette nettkurset for deg!
I dette kurset lærer du hvordan legge en god og målrettet strategi for sosiale medier og hvilke kanaler man burde satse på. Vi tar deg igjennom Instagram, Facebook, TikTok, Linkedin og Snapchat.
Vi gir deg tips til hvordan du finner riktig målgruppe, setter mål, legger en plan for innholdsflyt og publisering, hvordan du kan lage moodboard og finne bedriftens visuelle utrykk i sosiale medier og mye mer.
En etter en går vi igjennom Instagram, Facebook, TikTok, Linkedin og Snapchat. Vi tar for oss ordlyd og personlighet for bedrifter, de mange funksjonene i hver av de ulike sosiale kanalene og hvordan du kan opprettholde hyppig posting. Vi ser også på hvordan du henter ut innsikt og statistikk som du kan bruke for å lykkes i de ulike sosiale kanelene.
Lykke til!